Lapsikuoro

Pääosin alakoulu-ikäisistä lapsista koostuva Euran seurakunnan lapsikuoro on esiintymistilaisuuksien osalta yksi ryhmä, mutta säännöllinen viikkoharjoitus pidetään sekä Euran seurakuntakeskuksessa että Kiukaisten seurakuntakodissa.

Harjoitukset Euran seurakuntakeskuksen isossa salissa keskiviikkoisin klo 15.30.

Harjoitukset Kiukaisten seurakuntakodissa torstaisin klo 17.

Uudet laulajat ovat tervetulleita mukaan kuoroon. Lisätietoja saa kanttori Janne Silvolalta puh. 044 777 1520.

Lapsikuoro rikastuttaa seurakunnan toimintaa kaikkien kirkkopiirien alueilla. Lapsikuoroa johtaa kanttori Janne Silvola. Lapsikuoro tekee säännöllisesti yhteistyötä aikuisten lauluryhmän kanssa. Seurakunnassa suhtaudutaan avoimin mielin lapsikuorotoiminnan käynnistämiseen jälleen myös Hinnerjoen-Honkilahden suunnalla. Toiveita ja ideoita voi tältäkin osin esittää seurakunnan kanttoreille. Harjoitus- ja esiintymistoiminnan lisäksi lapsikuoro tekee joka kesä virkistäytymisretken.