hiirenkorvalla

Aikuisille

Seurakunta järjestää monenlaista viikottaista toimintaa ympäri Euraa, johon kaikki ovat tervetulleita mukaan. Lisäksi järjestämme erilaisia juhlia, tapahtumia sekä leiripäiviä ympärivuoden, jotka löytyvät tapahtumakalenteristamme.

Osa seurakunnan ydintä on jumalanpalvelustyö, josta voi lukea lisää tästä.

Diakoniatyö järjestää erilaisia piirejä esimerkiksi käsitöiden, laulun ja yleisesti vain keskustelun ja kohtaamisen merkeissä. Päiväpiirit ovat kohdennettu eläkeläisille, mutta niihin ovat tervetulleita kaikki, joille ajankohta on mahdollinen. Lisäksi osana diakoniatyötä toimii laaja ja yhteisöllinen vapaaehtoisten joukko, johon otetaan aina uusia mukaan. Lisää diakoniatyön järjestämästä toiminnasta voi lukea tästä

Seurakunnassa toimii monta musiikkiryhmää sekä kirkkokuoro. Muusiikkiryhmistä sekä niihin liittymisestä voi lukea lisää tästä.

Syksyllä 2023 järjestetään 6.9. alkaen keskiviikkoisin klo 17 kaikille avoin monikulttuurinen kahvila Helmessä Euran keskustassa (Satakunnankatu 12). Kahvilassa on mahdollisuus kahvittelun lisäksi jutteluun, pelailuun sekä erilaisiin kulttuureihin sekä eri kulttuuritaustaisiin ihmisiin tutustumiseen. Maahanmuuttajille kahvila on lisäksi mahdollisuus tutustua alueen palveluihin ja kieleen.