Euran seurakuntakeskus

Sorkkistentie 3, 27510 Eura

Euran seurakuntakeskuksessa on kaksi salia, joista pienempään mahtuu 74 henkilöä, suurempaan 120 henkilöä. Salit voidaan myös yhdistää, jolloin saleihin mahtuu jo lähes 200 henkilöä. Tiloista ja niiden varaamisesta voi tiedustella seurakuntatoimistosta.

Korona-aikana tilojen henkilömäärät ovat puolet normaalista.

Euran kirkon välittömässä läheisyydessä kirkkotien toisella puolella on Euran seurakuntakeskus. Se valmistui vuonna 1982 arkkitehti Pekka Ilveskosken suunnittelemana. Seurakuntakeskuksen remontti valmistui syksyllä 2020. Virastoihin on sisäänkäynti sisäpihan kautta, jossa on myös parkkipaikat.

Seurakuntakeskuksessa on eteistilojen lisäksi pieni ja iso sali, sekä keittiötilat. Toimisto-osassa sijaitsee seurakunta- ja taloustoimistot. Diakoniatoimistoon on oma sisäänkäynti sisäpihan puolelta.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc