Euran kirkkokuoro

Vuodesta 1935 toiminut kirkkokuoromme on neliääninen sekakuoro, joka esiintyy jumalanpalveluksissa sekä muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Kuulumme Satakunnan Kirkkomusiikkipiiri ry:n eli aktiivista yhteistyötä on myös Satakunnan alueen muiden kirkkokuorojen kanssa ja olemme vuosittain mukana myös piirin tapahtumissa.

Kuoromme on ollut useita kertoja mukana valtakunnallisilla Kirkon Musiikkijuhlilla, jotka pääsääntöisesti järjestetään joka neljäs vuosi ympäri Suomen.

Tule mukaan!

Uusia laulajia kaipaamme iloiseen joukkoomme ja mukaan pääset ilman koelauluja.

Kuoromme harjoittelee Kanttori Timo Meriläisen johdolla tiistaisin Euran Seurakuntakeskuksessa klo 18.30.-20.30. Kesällä olemme pääsääntöisesti lomalla ja syksyllä kokoontumiset taas jatkuvat.

Ota rohkeasti yhteyttä kuoronjohtajaamme Timo Meriläiseen tai tule seuraamaan harjoituksiamme ja tutustumaan kuoromme toimintaan.

Tervetuloa mukaan!

kirkkokuoro laulaa kirkossa