kolumbialainen tyttö Kuva: Meeri Koutaniemi

Lähetys- ja avustustyö

Lähetystyö

Lähetystyö perustuu Jeesuksen antamaan kaste- ja lähetyskäskyyn:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. (Matt. 28:19–20)

Lähetystyö on ihmisen kokonaisvaltaista auttamistyötä. Oikeastaan kaikki seurakunnan toiminta on lähetystyötä. Lähetyksessä annamme eteenpäin sen hyvän, jonka itse olemme saaneet.
Seurakunta tukee lähetystyötä piirein, myyjäisin, lähetyslounain, kirkkojen ja seurakuntakotien lähetyskyntteliköin, kolehdein, keräyksin, tempauksin ja ylläpitämällä Lähetyksen kirpputoria vapaaehtoisvoimin. Esirukous on tärkeintä lähetystyön tukemista.

Lähetyksen kirpputori

Joukkoomme kaivataan lisää vapaaehtoisia henkilöitä, jotka voivat tulla lajittelemaan saapunutta tavaraa ja / tai myymään kirpputorilla seurakunnan saamaa lahjoitustavaraa lähetystyön hyväksi. Voit tulla tutustumaan seuraavaan kirpputorimyyjien kokoukseen, josta ilmoitetaan seurakuntatiedoissa.

Kirpputori on avoinna ti - pe klo 9.30 - 17.00

osoitteessa Eurantie 5, EURA

Kirpputorista ja uusien vapaaehtoisten rekrytoinnista kirpputorille vastaa seurakunnan diakoni Merja Kekäläinen,

arkisin puh. 044 777 1535 tai  merja.kekalainen@evl.fi