Lähetyksen kirpputori

Eurantie 5 kirpputorin etupihalla ulkona oleviin punaisiin keräyslaatikoihin voi jättää rikkoutumatonta tavaraa muovikasseissa.

Tervetuloa ostoksille!

Lähetyksen kirpputori toimii Euran keskustassa (Eurantie 5) ja on avoinna tiistaista perjantaihin kello 9.30-17.00. Kirpputorilla myydään edullisesti lasten ja aikuisten vaatteita, liinavaatteita, verhoja, kenkiä, astioita ja muuta kodin sisustustavaraa. Myynnissä on toisinaan myös huonekaluja. Järjestämme ajoittain pussimyyntikampanjoita, joista ilmoitamme seurakuntatiedoissa Alasatakunta-lehdessä.

Kaikkea käyttökelpoista, puhdasta ja ehjää tavaraa otetaan kirpputorille vastaan, mutta pienistä tiloista johtuen huonekaluja ja muita isokokoisia tavaroita voidaan vastaanottaa hyvin rajoitetusti. Kirjamyynti ja kirjojen vastaanotto on lopetettu heikon menekin vuoksi.

Myyjinä toimivat vapaaehtoiset seurakuntalaiset. Joukkoon kaivataan myös uusia vapaaehtoisia. Myyntityöstä ja vapaaehtoisten rekrytoinnista vastaa diakoni Merja Kekäläinen, puh. 044 777 1535, sähköposti: merja.kekalainen@evl.fi

Ostoksiin ja aukioloon liittyvissä asioissa voit koittaa soittaa suoraan kirpputorille, puh.  044 777 1599.  Numeroon ei aina vastata, vaikka kirpputori on avoinna, koska ensisijaisesti palvellaan liikkeessä paikalla olevia asiakkaita. Kannattaa soittaa hetken päästä uudelleen.

Lähetyksen kirpputori sisäänkäynti