kynttilöitä

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset

Seurakunnan toiminnan ydin on jumalanpalvelus. Se kokoaa kaiken ikäisiä, näköisiä ja erilaisista elämäntilanteista tulevia ihmisiä yhteen hiljentymään, rukoilemaan ja kuulemaan Jumalan sanaa.

Jumalanpalvelukset Euran kirkoissa

Euran seurakunnan jumalanpalveluselämä on monimuotoista ja vireää. Messujen ja sanajumalanpalvelusten lisäksi toimitetaan erilaisia erityisjumalanpalveluksia.

Jumalanpalvelukset Euran seurakunnassa

Euran seurakunnan viidessä kirkossa on säännöllinen jumalanpalvelustoiminta.

Euran kirkossa, joka on seurakunnan pääkirkko, jumalanpalvelus on sunnuntaisin ja pyhäpäivisin klo 10.
Poikkeuksena talvisaikaan jotkut erityisjumalanpalvelukset, jotka voivat alkaa muunakin aikana, kesäkuukausina yhtenä sunnuntaina kuukaudessa on iltakirkko klo 18.

Hinnerjoen, Honkilahden, Kiukaisten ja Panelian kirkoissa  on jumalanpalvelus  kahtena sunnuntaina kuukaudessa. Kuukauden jumalanpalvelukset alkavat klo 10, klo 12 tai klo 18. Kaksoispyhinä näissä kirkoissa ei välttämättä ole jumalanpalvelusta molempina  päivinä.

Kirkoissa joka toinen jumalanpalvelus on messu, joka toinen sanajumalanpalvelus. Kaikissa kirkoissa on myös Vanhan käsikirjan jumalanpalveluksia.

Jumalanpalvelusten rytmiin saattaa tulla muutoksia, siksi aina on hyvä tarkistaa kirkkojen jumalanpalvelukset (päivät ja kellonajat) kirkollisista ilmoituksista tai tapahtumakalenterista!

Jumalanpalvelukset tapahtumakalenterissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Euran kirkko