Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat voivat olla ilon tai surun juhlia. Ne ovat aina tietynlaisia käännekohtia elämässä ja vaikuttavat aina jollain tavoin elämään arjen keskellä. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja näin myötäelää arjessa ja juhlassa.

Perhejuhliin liittyy paljon perinteitä, jotka on hyvä pitää voimissaan myös siksi, että ne tukevat meitä elämän käännekohdissa. Seurakunnan työntekijät osaavat neuvoa myös perinteisiin liittyvissä kysymyksissä ja tarvittaessa auttavat juhlien suunnittelussa.

Perhejuhlat

Perhejuhlien järjestämisessä on monta tahoa, joiden kanssa juhlia voidaan suunnitella. Ristiäisiä, häitä, tai kodin siunaamista suunniteltaessa ota yhteys seurakuntatoimistoon.

Hautajaiset

Hautajaisten suunnittelussa auttavat niin seurakunta kuin hautaustoimisto. Hautaustoimiston kanssa sovitaan monista käytännönjärjestelyistä. Hautajaisia suunniteltaessa ota yhteys myös seurakuntatoimistoon.

Käynti- ja postiosoite:

Sorkkistentie 3

27510 Eura

eura(at)evl.fi
etunimi.sukunimi(at)evl.fi

Seurakuntatoimisto
Puhelin: 044 777 1508

Avoinna ma-pe 9-14

Merkkipäivämuistamiset

- Vauvakirkkoon kutsutaan kaikki edellisvuonna kastetut vauvat.

- 1-3-vuotiaita onnitellaan kortein.

- Pikkulapsityössä kutsutaan kaikki 4 vuotta täyttävät kerran vuodessa yhteiseen      syntymäpäiväjuhlaan.

- Varhaisnuorisotyö järjestää 10 vuotta täyttäville vuosittain 10-synttärit.

Euran seurakunta onnittelee 70, 75, 80, 85 ja 90 vuotta täyttäviä seurakuntalaisia sekä yli 90 -vuotiaita joka vuosi